Monday, July 27, 2009

shower head

dah 5 tahun tokchik menduduki mendiami rumah tokchik ni, bermakna sudah 5 tahun juga lah pancuran air dibilik mandi ini berbakti kepada tokchik, 2 minggu yang lepas tochik menyedari terdapat kerosakan pada "kepala" pancuran air tokchik, dimana tokchik kenal pasti air keluar dibahagian tepi "kepala pancuran air tersebut.

tanggal 26-07-2009 tokchik peruntukkan masa untuk mencari "showerhead" yang baru, meninjau2 diGiant tak ketemu yang berkenan dihati, dari Giant berpindah ke Tesco extra dishah alam...... "elek......." tak juga ketemu.

" aku ke midvalley aja le, jenguk2 di jaya jusco atau carefour" bisik hati tokchik.
"rm 2.50 encik tambang bus ke kl" jawaban yang tokcik dapati bila tokchik bertnyakan tambang dari batu 3 (depan kilang carlberg) ke kl. bayar tambang, tokchik melilau mencari tempat duduk dalam bus yang hampir penuh, penuh dengan warga asing, ada tempat kosong tokchik pun duduk......... kembang kempis tokchik menahan nafas dek "harumnya" bauan asli bangla2 yang ada dalam bus tu, melekat juga nanti bau bangla tu kat tokchik.

sampai midvalley....memula tokchik jenguk di jusco........tak ada....... turun kearas bawah...carefour dituju......juga tak jumpa yang berkenan dihati. tingkat atas tokchik tuju .......... ace hardwere......... akhirnya..........disini ku temukan apa yang ku idamkan.

ni le rupa "shower head" idaman tokchik....... siap sedia untuk dipasang

dah siap pasang..........ni le rupanya pancuran air tu....syoknya bila mandi, yang tak syok nya masa nak bayar bil....hehehehe sbb bila pasti melambung

No comments:

Followers