Sunday, April 18, 2010

pra persandingan hurul ain dan wan 2

17hb dan 18hb april 2010, tokchik berada disegamat lagi, menyelesaikan beberapa urusan berkaitan dengan majlis persandingan hurul ain dan wan pada 09-05-2010 nanti.

alhamdulillah, dipermudahkan urusan pada kali ini,
1. deposit katering - selesai dibuat,begitu juga dengan menu untuk majlis persandingan nanti, dipersetujui....... nasi beringin, ayam masak merah, kurma daging, dalca, paceri bombay, pencuci mulut - buah oren, air - sirap limau.

2. juadah untuk makan berdamai.... selesai... mak mon tukang masaknya, menunya - ayam, ikan, udang, sayur, sosej berukir, pencuci mulut dan juga kelengkapan untuk meja makan beradap (sudu garfu, pinggan dan juga gelas)

3. kumpulan silat - kumpulan ini akan mempersembahkan 10 acara, termasuklah acara bermain senjata.

4. kumpulan kompang - selesai

5. sessi mencuba baju untuk acara fotografi...
ni mak andamnya........nampak muda lagi.umur dah cecah 40 tahun.... anak 3, sessi bincang2


melaran sekejap dipelamin yang ada sebelum sessi mencuba baju


jom kita saksikan.........











Mak andam pening kepala, bila fitting, baju semua dah ketat sangkut kat perut,
macam mana ni wan......... apa yang kamu dah beri ain makan sampai jadi bulat macam nie?????????????????????? yang dulu muat.sekarang ni dah jadi sendat

yang agak menarik, sekadar ingin berkongsi berita gembira, pasangan hurul ain dan wan akan bersanding bertiga. SUKACITA DIMAKLUMKAN...... HURUL AIN SEDAH BERBADAN DUA, KANDUNGANNYA TELAH MENCECAH USIA 2 BULAN. yang kelakarnya wan macam tergaru2, terpinga2......bapak muda lah katakan....."PAKCIK, NAMPAK GAYANYA KALAU MACAM NI, KENA KERJA KERAS LAGI, CARI DUIT LEBIH2" itu yang diucapkan oleh wan........tokchik senyum aja.

No comments:

Followers