Sunday, May 8, 2011

mymydin - semuanya lingkup


kedai serbanika mymydin baru dibuka kat tempat tinggal tc, menyinggah kesitu sebab nak beli penyegar udara, dah pilih mana yang berkenan, bayar dan bawa pulang, sampai dirumah, masukkan bateri,
"alamak.........tak berfungsi le"
" aduh.........nak kena kedai semula buat pertukaran ni"



nak tau apa yang jadi.... kesemua penyegar udara yanga da dirak tu TAK BERFUNGSI.
tapi tc tabik kat pekerja yang ada, mereka melayan tc dengan ramah dan berulang kali meminta maaf.
takkan tc nak marahkan mereka sebab kesalahan tu bukan disebabkan oleh mereka, nasib baik kedai tu dekat dengan rumah, pesan tc, jikalau membeli barang yang sebegini, cuba dahulu sebelum dibawa pulang kerumah, kalau tak satu kerja pula nak menukarnya semula.

2 comments:

Mohd Kamal said...

kita bakor je...hahahaha

tok_chik said...

jangan gitu
mereka pun tak tau ianya tak berfungsi
hehehe
janji dapat refund

Followers