Sunday, April 10, 2011

daniel imran


anak sulong along jenny, daniel imran, semakin comel, semakin montel si imran nie dah 7 bulan umurnya kalau tak silap.
kami semua makan, dia leka menonton tv

tersengih didukung uncle balangnya

bila tc nak mengambilnya..tetiba imran melalak...........



seronok tengok imran makan apam puteri ayu tu.habis sebiji dimakannya

si montok dah nak mandi

4 comments:

Mohd Kamal said...

di kira dan di tolak sudah ada berapa anak buah tc?

tok_chik said...

anak buah dah ramai
cucu anak sedara pun ramai
cucu anak sedara yang besar2 dah nak menikah....dapat cicit lah pula
hahahaha
nak pnggil apa lepas ni ...moyang????

Galuh Cendra Kirana said...

tc! sangat comel ini budak!saya tengok pun dah geram dengan dia. comel sangat!

tok_chik said...

muka ikut acuan mak dia
seiras sngt

Followers