Monday, October 27, 2008

spa ikan




27/10/2008 cuti umum perayaan depavali, tokchik ambik kesempatan berjalan2, tampa tujuan yang khusus, sekadar nak menghilangkan kebosanan, jalan punya jalan tokchik singgah le kat sebuah pasaraya, terpandang le perkataan "SPA IKAN"
"biasa dengar dan biasa terbaca disuratkhabar" hati tokchik berbisik............"aku nak mencuba nya" tokchik ambik keputusan
" ya ......encik mau cuba ka" tanya pekerja disitu, "ada plomosi sekalang, rm 10 untuk 20 minit" tanpa ditanya budak cina tu menjelaskan, "banyak bagut, dia kasi ilang itu kaki"
" haaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! ilang itu kaki ka??????? wa puyau ma" tokchik buat2 terkejut. sedangkan tokchik dah faham apa yang ingin disampaikan
"mukan, dia kasi ilang itu mati punya kulit, kasi cuci lu punya kaki, manyak bagut" tersipu2 amoi tu bila kena usik dengan tokchik.
" ok lah, wa telai lah, sebab lu kata bagut wa telai lah, lu pun leng loi, wa swi ma"
amoi tu tengok tokchik " lu cina tau cakap lo"
tokchik jawab " ishkkkkkkkk........mesti tau ......lu dengar wa cakap cina ya"
amoi tu tengok muka tokchik yang handsome ni lagi
" cina.....cina ....cina"tokchik menyebut berulang kali " lu ada dengar kan wa cakap cina, tak ada salah kan wa sebut" tokchik gelak kuat2 lepas tu
amoi tu tarik muka masam, agaknya dalam hati dia menyumpah, "gila punya orang tua"

berbalik kepada kisah spa ikan tadi. bila kaki kita dimasukkan kedalam bekas berisi ikan2 kecil tu, kaki kita akan mula diserbu oleh ikan2 tu, terasa gigitan halus dikaki kita, perasan geli yang teramat sangat melingkari tokchik, mengeliat2 tokchik menahan kegelian. berkerumun ikan2 kecil tu disekeliling kaki tokchik, lama kelamaan terasa asyik pula .............. 20 minit masa berlalu, bila tokchik keluarkan kaki dari bekas berisi ikan2 tersebut, terasa lega sangat kat kaki tokchik, maklumlah daki2 yang ada dah dimakan dek ikan2 kecil tu,

1 comment:

apeks_sepet said...

kesian kt anak ikan tu
bru nk membesar dah ilang gigi

dh le kaki tu stahun skali basuh...
liat plak tu....

sya rasa lpas tu sure suma anak ikan tu mati...heeeee
lalalalala....

Followers